Toužíš Po Dobré Sexy Seznamce?

Navíc obědámy měly snad od svých dvanácti let synchronizované menzes a dohodly se o vysazení antikoncepce. Na ekonomickém řediteli bylo znát, že by ještě pohovořil, ale chtěl jsem pár minut relaxovat a nevyšel jsem mu pohledem vstříc. Nahá ženská těla, osvětlovaná plameny, byla božská. Já sice věděl, že nebezpečí nehrozí, že vajíčko i spermie mají v určitý den svůj vývoj ukončen, ale bylo třeba pana doktora také zapojit.
Když jsme se navečeřeli, tak jsme vypili náš elixír, ale bez vína, každý takpůl litru. Někdy jsem měl dost práce, abych měl stálý přehled, která je Štěpka. Mne napadla kacířská myšlenka, od které jsem se s lítostí distancoval, a to, místo žrádla vyměnit partnery. Účinky vody a ohně, společné soulože, podporovaly fyzické i mentální zdraví, dávali lidem nebývalou sílu a mimořádně zvyšovali sexuální zdatnost a prožívanou rozkoš.
Cítil jsem, že mi úd nijak neochabl, ale byl jsem vyčerpán a spočinul hlavouna její hrudi. Místo již ve dne působilo tajemně a všem se moc líbilo.

Tak jsem souhlasila a on se ke mně přisál s takovou vervou, že mi málem zaskočilo. Frak mu slušel, byl celý voňavý, prostě dneska pěknej chlap.

Přistoupil zezadu ke mně a chytil mě za boky.
Matka se po roční známosti rozhodla, že si ho vezme. “
Líbilo se mi to. Díval se. Nechala jsem ho a jednou rukou si stáhla ramínka šatů, aby si mohl vychutnat odraz mých prsů v zrcadle. Byl náramný.
Napadlo mě, co svatební noc, jestli mu něco zbude pro mámu…
Tak teď má dvě, matku i dceru, chytře si chlapec zařídil.

sex rande

Stanování

Do stanu proniká ranní svítání, uvědomuji si, že mám mokrou tvář. Má zavřené oči, ale vím, že nespí, zkoumám každý centimetr jejího těla, jemně, něžně se jí dotýkám jazykem, cítím její horkost, vůni její kůže….moje prsty ji hladí po zadečku, dává nohy trochu od sebe a já jemně pronikám jazykem do její štěrbinky. Spíš, pohladím tě něžně po ramenou. Cítím vůni tvého semene, stírám ho z tváře, ochutnávám….byla to nádherná noc, cítím, jak moje kundička ještě pobolívá. V polospánku ji hladím po hrudníku, vzrušuje mě, nevím, kde se to ve mně bere, nikdy jsem netoužila po ženách, ale neodolám a jemně jí saju bradavku, hladím po ňadrech, cítím, jak je rozpálená, vzrušená, její tělo se jemně chvěje, nebrání se. Je krásná. Líbí se jí to, tiskne se kundičkou na moje ústa, vzdychá….Náhle překvapeně vydechnu, když mě chytíš za boky, úplně jsem zapomněla, že tu jsi také. Najednou zaslechnu něčí dech, otáčím se udiveně na druhou stranu a ozve se ve mně osten žárlivosti – kdo to je ? Co tu dělá ?

Leave a Reply

